DOKŁADNE SPRAWOZDANIA
Jeszcze inne prototypy przejeżdżają w tym czasie dziesiątki tysięcy kilometrów w podzwrotnikowych krajach pustynnych, gdzie drobny pył przenika przez najlepsze uszczelnienia i filtry, oraz w wilgotnych krajach tropikalnych, w których części metalowe mają idealne warunki do przyspieszonej korozji i gdzie żaden lakier nie uchroni części z tworzyw organicznych przed gniciem lub niszczeniem przez różne bakterie i żywe stworzenia. Dokładne sprawozdania z badań szosowych . napływają regularnie do biura konstrukcyjnego, wywołując kolejne serie modyfikacji i ulepszeń. Po ostatecznym ukończeniu prób, zarówno protokoły wszystkich badań jak i komplet poprawionej dokumentacji zostaje przekazany dyrekcji, która niebawem podejmie decyzję, albo o przystąpieniu do produkcji nowego modelu, albo o uznaniu ostatecznie opracowanego modelu za pomysł chybiony i wówczas całość dokumentacji wzbogaca archiwum biura konstrukcyjnego o jeszcze jedną, ciekawą lecz bezużyteczną phkę papierów.