Samochody od A do Z

MASOWA PRODUKCJA

Gdy chodzi o masową produkcję rzędu kilkuset tyjący lub milionów sztuk, wówczas należy i opłaca się stosować elementy tłoczone w możliwie dużym zakresie, a więc nie tvlko na części szkieletu i poszycia nadwozia, lecz także na wiele części podwozia i silnika (wahacze zawszenia, miski olejowe, pokrywy, różne dźwignie, części sprzęgła I wiele innych). Jeśli natomiast seria ma być stosunkowo niewielka, liczbę elementów tłoczonych trzeba  do minimum, zastępując je np. w .szkie ecie nadwozia elementami rurowymi, a w podwoziu i silniku stosując wszędzie odkuwki i odlewy.

Witaj na moim portalu! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji i techniki. Na co dzień pracuję jako mechanik, w swojej pracy napotykam się na wiele usterek w wielu różnych marakach samochodowych. Zapraszam do czytania wpisów o tej tematyce.

Dodaj komentarz