Samochody od A do Z

OBSŁUGA KLIENTA

Nic bardziej nie szkodzi dobremu imieniu firmy, jak przy­padek uniemożliwiający nabywcy użytkowanie samochodu wskutek jakiejś nieoczekiwanej usterki, nawet gdy nie ma ona nic wspólnego z jakością pojazdu. Jest więc rzeczą absolutnie konieczną, aby jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży nowego modelu cała sieć przedsta­wicielstw firmy — od agentów handlowych, aż do autoryzo­wanych stacji obsługi — została zaopatrzona we wszystko, co jest potrzebne do wykonywania napraw: zapasy części zamiennych, komplety narzędzi i przyrządów do robót obsługowo-naprawczych oraz w szczegółowe instrukcje obsługi i napraw.

Witaj na moim portalu! Znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących motoryzacji i techniki. Na co dzień pracuję jako mechanik, w swojej pracy napotykam się na wiele usterek w wielu różnych marakach samochodowych. Zapraszam do czytania wpisów o tej tematyce.

Dodaj komentarz